Moara de vant din La Mancha

Moara de vant din La Mancha
scara TT Nu este in stoc
Moara de vant din La Mancha
Ideal pentru diorame feroviare
Ideal pentru diorame feroviare
Acest kit de construit poate fi integrat intr-o diorama pentru trenulete electrice
195,00RON
Fără TVA: 163,87RON
  • Stoc: Nu este in stoc
  • Model: AE1255

Kiturile de constructie si seturile pentru reproducerea la scara a monumentelor istorice folosesc piese ceramice pentru a simula piatra sau materialele originale.

Despre kitul de construit

Din kit se poate construi macheta unei mori de vant din La Mancha din secolul al XVI-lea, celebre datorita literaturii spaniole si personajului Don Quijote.

Dimensiunea machetei va fi de 200 x 200 x 340 mm. Gradul de dificultate este mediu (7/10). Kitul contine aproximativ 1250 de caramizi miniaturale si este la scara 1:125

Ce contine kitul?

Kit-ul contine elementele necesare realizarii constructiilor: plansa de lemn (suport), planse de carton din care se decupeaza formele ce vor forma structura constructiilor, piesele ceramice (caramizi, tigla) care vor imbraca structura, elemente de ornament (lemn), elemente de vegetatie sintetica, adeziv, instructiuni de asamblare (imagini cu etape). Instructiunile specifice machetei includ si o reprezentare grafica a structurii originale precum si o serie de materiale care vor fi utilizate, in functie de model, la decorarea constructiei.

Povestea morilor din La Mancha

Caracteristici
Dimensiuni280 x 200 x 340 mm
Număr aproximativ de piese1250
Grad de dificultate7/10
Scara1:125

Cauți ceva pentru un proiect special? Lasă-ne un mesaj. Răspundem în maxim două ore!

Telefon
0726.943.405