Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18

Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
Etichete: aeromodel , balsa , modelism
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Jodel D18
125RON
Fără TVA: 105RON
  • Stock: În Stoc
  • Model: VMC-MFMJODEL18

Jodel D18 este un avion utilitar usor cu doua locuri care a fost introdus la mijlocul anilor 80, dar este folosit si acum. 

Despre kitul de construit

Acest kit de constructie al unui aeromodel din balsa se adreseaza modelistilor de toate varstele. Foloseste propulsie cu banda de cauciuc pentru zborul liber. Sau poate fi construit ca macheta statica. Zborul liber inseamna ca odata lansat, aromodelul poate zbura singur. Poate fi ghidat insa, prin ajustari, pe o cale prestabilita de zbor.

Anvergura: 460 mm

Kitul contine: 

  • Piese din lemn de balsa decupate laser
  • adeziv tip PVA
  • Piese din plastic
  • Sarma pentru rotile trenului de aterizare
  • Motor de cauciuc, elice de 150mm si roti
  • Hartie pentru acoperire aeromodel
  • Instructiuni si planuri detaliate 1:1

Învață de la un expert

Resurse suplimentare:

Marcaje Jodel D18: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a marcajelor incluse în kitul Jodel D18. Foaia de marcaj trebuie să se potrivească pe o singură pagină A4 și poate fi imprimată pe hârtia proprie sau pe foaia de transfer decal.

Modele hartie de acoperire: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a modelelor pentru acoperire, inițial desenate pe plan. Nu veti fi nevoiti astfel sa utilizati planul pentru taierea exacta.

Caracteristici
Anvergura460 mm

Spune-ţi opinia

Puteți să vă amenajați acasă micul vostru atelier. Pentru copii este o activitate extraordinară deoarece îi ajută să crească armonios și echilibrat proiectând, tăind, șlefuind, decorând cu îndemânare și imaginație modelele pe care le vor construi.

Livrare prin curier
Tel. clienți 0726.943.405

Charles DARWIN si Beagle

Descoperă o corabie legendară și celebra călătorie în jurul lumii a lui Charles Darwin. Construiește acum pas cu pas HMS Beagle folosind un kit ce conține toate materialele necesare! Construiește o corabie din lemn.