Aeromodel Hurricane

Aeromodel Hurricane
Aeromodel Hurricane
Aeromodel Hurricane
Aeromodel Hurricane
Nu este in stoc
Aeromodel Hurricane
Aeromodel Hurricane
Aeromodel Hurricane
Aeromodel Hurricane
Etichete: aeromodel , balsa , modelism
Aeromodel Hurricane
142,00RON
Fără TVA: 119,33RON
  • Stoc: Nu este in stoc
  • Model: VMC-MFMHURRIR

Aeromodel Hurricane

Hawker Hurricane a fost proiectat de Hawker Aircraft Company conform specificațiilor guvernuluil britanic ca reactie la inarmarea Luftwaffe înainte de Al Doilea Război Mondial.

Despre kitul de construit

Acest kit de constructie al unui aeromodel din balsa se adreseaza modelistilor de toate varstele. Foloseste propulsie cu banda de cauciuc pentru zborul liber. Sau poate fi construit ca macheta statica. Zborul liber inseamna ca odata lansat, aromodelul poate zbura singur. Poate fi ghidat insa, prin ajustari, pe o cale prestabilita de zbor.

Ce contine kitul?

  • Piese din lemn de balsa decupate laser
  • Adeziv tip PVA
  • Piese din plastic
  • Sarma pentru rotile trenului de aterizare
  • Motor de cauciuc, elice de 150mm si roti
  • Hartie pentru acoperire aeromodel
  • Instructiuni si planuri detaliate 1:1

Invata de la un expert

Puteti folosi tutorialul de mai jos impreuna cu planurile si manualul de asamblare, pentru o intelegere mai buna a etapelor de constructie.

Resurse suplimentare:

Marcaje Hurricane: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a marcajelor incluse în kitul Hurricane. Foaia de marcaj trebuie să se potrivească pe o singură pagină A4 și poate fi imprimată pe hârtia proprie sau pe foaia de transfer decal.

Modele hartie de acoperire: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a modelelor pentru acoperire, inițial desenate pe plan. Nu veti fi nevoiti astfel sa utilizati planul pentru taierea exacta.

Caracteristici
Anvergura460 mm

0726.943.405