Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire

Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Etichete: aeromodel , balsa
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
142RON
Fără TVA: 119RON
  • Stoc: In Stoc
  • Model: VMC-MFMCORS

Operand si dupa cel de-al Doilea Război Mondial, peste 12.500 de exemplare ale modelului Corsair au fost produse pe parcursul unei perioade de 9 ani până în 1953, multe dintre acestea servind până la sfârșitul anilor șaptezeci în unele teritorii.

Despre kitul de construit

Acest kit de constructie al unui aeromodel din balsa se adreseaza modelistilor de toate varstele. Foloseste propulsie cu banda de cauciuc pentru zborul liber. Sau poate fi construit ca macheta statica. Zborul liber inseamna ca odata lansat, aromodelul poate zbura singur. Poate fi ghidat insa, prin ajustari, pe o cale prestabilita de zbor.

  • Anvergura: 460 mm
  • Scara: 1:24

Ce contine kitul?

  • piese din lemn de balsa decupate laser
  • adeziv tip PVA
  • piese din plastic
  • sarma pentru rotile trenului de aterizare
  • motor de cauciuc, elice de 150mm si roti
  • hartie pentru acoperire aeromodel
  • instructiuni si planuri detaliate 1:1

Corsair in imagini

Resurse suplimentare:

Marcaje Corsair: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a marcajelor incluse în kitul Corsair. Foaia de marcaj trebuie să se potrivească pe o singură pagină A4 și poate fi imprimată pe hârtia proprie sau pe foaia de transfer decal.

Modele hartie de acoperire: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a modelelor pentru acoperire, inițial desenate pe plan. Nu veti fi nevoiti astfel sa utilizati planul pentru taierea exacta.

Învață de la un expert

O serie completa de tutoriale video despre cum se construieste Corsair poate fi accesata pe youtube la urmatoarea adresa:

https://www.youtube.com/watch?v=FID7gk-UyqE&list=PL6IdAq3UVx5rFtjXIzm70K2feJrxFQcGQ

Video review

Instrucțiuni de pregătire pentru zbor a modelelor din balsa cu bandă de cauciuc: https://www.atelieruldemodelism.ro/blog/manualul-modelistului-incepator
Caracteristici
Anvergura460 mm
Scara1:24

Vrei să afli cum se asamblează?

Acum ți-am pregătit instrucțiuni de asamblare in format PDF, dacă dorești să vezi cum se construiește un anumit model. Nu sunt doar simple instructiuni, ci contin infografice sau fotografii din atelier.

Incercam sa aducem cat mai multa informatie in aceasta sectiune pentru a va ajuta sa intelegeti modelul si modul de constructie inainte de a-l achizitiona. 

Aceasta sectiune este disponibila doar membrilor inregistrati pe site.