Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire

Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
Etichete: aeromodel , balsa
Aeromodel din balsa pentru zbor liber Corsaire
135RON
Fără TVA: 113RON
  • Stock: În Stoc
  • Model: VMC-MFMCORS

Operand si dupa cel de-al Doilea Război Mondial, peste 12.500 de exemplare ale modelului Corsair au fost produse pe parcursul unei perioade de 9 ani până în 1953, multe dintre acestea servind până la sfârșitul anilor șaptezeci în unele teritorii.

Despre kitul de construit

Acest kit de constructie al unui aeromodel din balsa se adreseaza modelistilor de toate varstele. Foloseste propulsie cu banda de cauciuc pentru zborul liber. Sau poate fi construit ca macheta statica. Zborul liber inseamna ca odata lansat, aromodelul poate zbura singur. Poate fi ghidat insa, prin ajustari, pe o cale prestabilita de zbor.

Anvergura: 460 mm

Scara: 1:24

Ce contine kitul?

  • piese din lemn de balsa decupate laser
  • adeziv tip PVA
  • piese din plastic
  • sarma pentru rotile trenului de aterizare
  • motor de cauciuc, elice de 150mm si roti
  • hartie pentru acoperire aeromodel
  • instructiuni si planuri detaliate 1:1

Corsair in imagini

Resurse suplimentare:

Marcaje Corsaire: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a marcajelor incluse în kitul Corsaire. Foaia de marcaj trebuie să se potrivească pe o singură pagină A4 și poate fi imprimată pe hârtia proprie sau pe foaia de transfer decal.

Modele hartie de acoperire: click pe acest link pentru a descărca o versiune pdf a modelelor pentru acoperire, inițial desenate pe plan. Nu veti fi nevoiti astfel sa utilizati planul pentru taierea exacta.

Instructiuni pentru zbor

Instrucțiuni de pregătire pentru zbor a modelelor din balsa cu bandă de cauciuc:

https://www.atelieruldemodelism.ro/blog/manualul-modelistului-incepator

Învață de la un expert

Mai jos găsiți câteva linkuri cu pași de construcție pentru aeromodele similare. Desigur, nu inlocuiesc instructiunile din kit, dar puteti sa le folositi ca sursa de informare suplimentara in timpul constructiei. Sunt pentru un Supermarine Spitfire, dar pasii raman aceeasi. V-am pregatit un fisier in format PDF unde am documentat pasii de constructie: https://www.atelieruldemodelism.ro/pdf/spitfire-instructions.pdf

Există deasemenea și varianta video:

Video review

Caracteristici
Anvergura460 mm
Scara1:24

Spune-ţi opinia

Puteți să vă amenajați acasă micul vostru atelier. Pentru copii este o activitate extraordinară deoarece îi ajută să crească armonios și echilibrat proiectând, tăind, șlefuind, decorând cu îndemânare și imaginație modelele pe care le vor construi.

Livrare prin curier
Tel. clienți 0726.943.405

Charles DARWIN si Beagle

Descoperă o corabie legendară și celebra călătorie în jurul lumii a lui Charles Darwin. Construiește acum pas cu pas HMS Beagle folosind un kit ce conține toate materialele necesare! Construiește o corabie din lemn.