Workshop RSS Feed

despre cum se construiesc machetele noastre
04 sept. Proiecte cu Arduino pentru navomodele
0 389
Iti place electronica sau robotica? Ai construit un navomodel sau ai cumparat unul gata construit? E timpul să te gandesti la urmatorul pas. Noi iti dam o idee. Foloseste o placuta Arduino si un displ..
02 sept. Ai incercat un kit de plastic de la Zvezda?
andrei 0 95
Zvezda este o marca cu traditie. Mai mult, au un foarte bun raport pret-calitate. Azi am ales sa va aratam kitul unui tanc T-90 la scara 1:35. Ne plac aceste modele deoarece au o anvergura mai mare si..
27 aug. Inspiratie pentru castelele tale
andrei 0 45
Hai sa construiesti cu noi! Alege unul dintre kiturile de la Atelierul de Modelism si descopera un hobby fara varsta. Creativitatea si imaginatia sunt singurele unelte de care ai nevoie.Stii ca avem i..
13 aug. Conversii radiocomandate pentru kiturile din plastic
andrei 0 453
Ai un kit-ul de construit din plastic pentru Bismarck, USS MIssouri sau alt model la scara 1:200 sau 1:350 de la Trumpeter sau alt producator ? Sigur ti-ar placea sa il vezi pe apa, nu doar in vitrina..
31 iul. Construieste lumea ta fantastica!
andrei 0 125
Uneori primim de la clientii nostri imagini spectaculoase cu machetele la care lucreaza. Andrei Neag a folosit unul dintre kituirle Aedes Ars si a realizat o mini diorama. Aceasta a fost apreciata de ..
31 iul. Cum sa organizezi micul tau atelier
andrei 0 213
Esti in cautarea unei solutii simple pentru acasa? Nu stii cum sa iti organizezi spatiul de lucru?Noi ave o solutie simpla de organizator. Este pentru orice fel de activitate si poate stoca unelte div..
10 iul. Despre hobby si alte beneficii
andrei 0 196
Stii ca un hobby poate sa iti aduca si multe beneficii, indiferent daca sunt de ordin mental, social sau fizic? Si mai ales, indiferent de varsta.In timp, modelismul ca hobby s-a schimbat si s-a diver..
15 iun. Este mult mai tare decat un lego
andrei 0 249
Ai aflat despre kiturile noastre de construit? Folosesc mii de caramizi ceramice pentru a simula piatra si materialele naturale. Sunt potrivite pentru toate varstele. Deasemenea, exista grade diferite..
24 mai The Spirit of Mississippi
andrei 0 293
Iti vei aduce aminte de romanul "Aventurile lui Tom Sawyer" scris de Mark Twain, scriitorul preferat de milioane de copii si adulti, fara care este imposibil sa ne imaginam literatura americana si cea..
23 mai Colonistii din Catan
andrei 0 219
Ai jucat vreodata Catan? Nu-i asa ca ti-ai imaginat cum arata cetatile de pe insula? AedesArs face totul posibil :) O Diorama cu o reprezentare imaginara a cetatilor din Catan...
04 mai Burg Falkenstein, electrificat
andrei 0 164
Daca te-ai hotarat sa construiesti un castel medieval folosind kiturile noastre, iti dam o idee care va face macheta si mai spectaculoasa - pregateste-l pentru a fi iluminat. Poti construi o instalati..
09 apr. Construieste noul Kamaz de la Zvezda
andrei 0 392
Unul dintre cele mai noi modele de la Zvezda este acum la Atelierul de Modelism! Noul camion militar Kamaz, aka Typhoon-K este un model la scara 1:35. MRAP Typhoon este un membru al familiei de vehicu..
Afişare 1 - 12 din 72 (6 pagini)