Workshop RSS Feed

despre cum se construiesc machetele noastre
27 feb. Alege un kit Zvezda
andrei 0 64
Daca esti incepator si nu stii ce sa alegi, noi iti recomandam Zvezda. Vei putea construi o macheta mare, detaliata iar calitatea kitului este foarte buna. Nu trebuie sa folosesti aerograf sau unelte ..
13 feb. IAR - 80, legenda zburatoare romaneasca
0 347
Avionul de vanatoare IAR-80 era confectionat in intregime din metal, cu un motor de 24 de cilindri, cu rezervoarele de benzina intre motoare, era inarmat cu sase mitraliere, viteza rapida. Inginerii a..
05 feb. Vrei sa printezi 3D un aeromodel RC?
andrei 0 632
Este extrem de usor de imprimat, asamblat si pilotat (iti recomandam totusi cateva ore de simulator daca este primul tau aeromodel). Este un "trainer", deci este perfect pentru incepatori! Este proiec..
04 feb. Idei pentru proiectul tau: BTR-70
andrei 0 155
Kiturile din plastic iti dau libertatea sa mergi dincolo de simpla constructie a unei machet statice. Mai jos iti aratam ce se poate construi dintr-un kit Trumpeter atunci cand vrei sa ai detalii meta..
21 ian. T34 - construieste legenda!
andrei 0 284
Ne plac modelele la scara 1:35. Deoarece sunt destul de mari, pot fi construite usor iar la final arata extraordinar. Va propunem sa construiti modelele Zvezda la scara 1:35. Sunt pentru orice modelis..
08 ian. Taramurile fantastice pot fi cat se poate de reale, nu doar virtuale
andrei 0 450
Vrei sa inlocuiesti realitatea virtuala cu una cat se poate de reala? Nu este doar o simpla joaca de-a arhitectura, este o adevarata calatorie educationala in care poti sa iti implici toata familia. D..
23 dec. Un Piper Super Cub pregatit de iarna
andrei 0 264
Seria 600 de la Guillow's contine cateva modele extraordinare. Mai jos este un Piper Super Cub pregatit pentru iarna dar si pentru zborul radiocomandat. Construiti si bucurati-va de incredibilele mode..
03 dec. Unelte de baza in modelism
andrei 0 296
Desi kiturile noastre de construit nu necesita unelte complexe, sunt necesare cateva instrumente care va fac viata mai usoara atunci cand construiti: un cleste cu taiere laterala, un burghiu, cutter, ..
04 sept. Descopera lumea AedesArs
andrei 0 222
Kiturile AedesArs sunt indragite de toate varstele. Desi unele castele pot fi extrem de complicate, va recomandam sa incepeti cu unele mai simple pentru a intelege principiul de constructie. Unii dint..
29 aug. Tuning pentru camioanele militare de la WPL
andrei 0 324
Daca te intrebi ce poti face cu noile camioane militare si cum le poti imbunatati, iata cateva exemple. De la transmisii si piese din metal la elemente printate 3D, semi-remorca si vopsire. Nu vrei sa..
01 aug. Atelierul de aeromodelism
0 255
Desi nu sunt cele mai ordonate locuri din lume, atelierele de aeromodelism vorbesc despre creativitate, imaginație, spirit practic, lucru manual și ieșiri în aer liber. Aici se construiesc vise si chi..
19 iul. Keil Kraft Avia
0 388
Daca va intrebati ce puteti face cu niste placi de lemn de balsa, iata o idee de reconstructie a unui planor de la Keil Kraft. Este vorba de Avia. Planurile sunt pentru placi de balsa de 1.5mm.Am preg..
Afişare 1 - 12 din 56 (5 pagini)