Workshop RSS Feed

despre cum se construiesc machetele noastre
20 Mar Despre aeromodelele din balsa de la The Vintage Model Co
andrei 0 23
Compania The Vintage Model Co este situată într-un pitoresc mediu rural din Marea Britanie. Spatiul de productie este un atelier plin cu sute de kituri de aeromodele în cutie, materiale de constructie..
19 Mar Manualul aeromodelistului începător
andrei 0 20
Instrucțiuni de pregătire pentru zbor a modelelor din balsa cu bandă de cauciucPasul 1: Primul test de planarEfectuați testul pe un plan drept.Corectează picajul crescând unghiul de incidență al aripe..
15 Mar Ateliere creative la tine acasa!
andrei 0 19
Da, se poate si este foarte simplu. Este pentru copii, dar si pentru adulti. Este despre istorie, indemanare, educatie tehnica, creativitate. Puteti sa petreceti ore minunate alaturi de copii. Nu este..
14 Mar Foloseste kiturile de construit in teambuilding!
andrei 0 16
Scopul unui team building este de a îmbunătăți funcționarea și coeziunea unei echipe, de a clarifica rolurile și responsabilitățile membrilor săi și de a crește potențialul fiecăruia, de a dezvolta re..
08 Mar Unelte și truse Modelcraft
andrei 0 66
Uneltele speciale pentru modelism sunt importante pentru constructia kiturilor, in special pentru navomodelism sau aeromodelism. Acum Atelierul de Modelism comercializeaza atat unelte Modelcraft cat s..
04 Mar 6 motive pentru a începe să construiești
andrei 0 72
De la mașini radiocomandate, navomodele, aeromodele, machete arhitecturale și până la simboluri ale culturii pop moderne precum Millenium Falcon, există o multitudine de proiecte pentru a construi mod..
26 Feb De construit, pentru copii
andrei 0 612
Lucrand la acest proiect impreuna cu cei mici, veti avea ocazia sa parcurgeti aceleasi etape de constructie ca si in lumea reala pentru a ridica un adapost pentru cai. Kitul de construit va permite sa..
26 Feb Este mai ușor decât ai crezut
andrei 1 521
Construiește singur un navomodel. Asamblează macheta pas cu pas și bucură-te de această experiență unică!Nu trebuie să fii modelist experimentat pentru a construi. Kiturile noastre au toate materialel..
24 Feb Construiește în miniatură, cărămidă cu cărămidă, castele medievale
andrei 0 196
Kiturile folosesc mini-blocuri din piatră sau piese din cărămidă smălțuită pentru acoperiș. Conțin toate materialele necesare pentru a construi macheta, inclusiv adezivul. Tehnica de construire este a..
20 Feb Construiește pas cu pas
andrei 0 157
Aedes Ars a dezvoltat sisteme de constructie foarte asemanatoare celor originale, reusind sa creeze o gama impresionanta de reproduceri la scara ale unor constructii renumite. Kiturile contin toate ma..
14 Feb Construiește macheta tramvaiului Istanbul la scara 1:24
andrei 1 99
Istanbul, fosta capitală a Imperiului Otoman, a avut o rețea extinsă de tramvaie, atât în partea europeană cât și în partea asiatică. Totul a început in 1860 cu un tramvai tras de cai, convertită apoi..
13 Feb Construiește un aeromodel din balsa
andrei 0 125
Guillows are o indelungată tradiție în aeromodelism. A produs de-a lungul timpului numeroase kituri de construcție pentru generații de modeliști.Aeromodelele din balsa sunt clasice în aeromodelism. Po..
Afişare 1 - 12 din 14 (2 pagini)