Workshop RSS Feed

despre cum se construiesc machetele noastre
02 Jul Organizeaza un colt de atelier
andrei 0 111
Organizatorul de unelte si materiale este produs de noi, la Atelierul de Modelism. Poate fi o solutie simpla pentru un mic banc de lucru in modelismul static. Puteti avea unelte si materiale la indema..
27 Jun Esti pregatit pentru un nou proiect?
andrei 0 216
La Atelierul de Modelism, HMS Terror a devenit unul dintre cele mai populare kituri de construit. Odata finalizata, corabia va avea o dimensiune impresionanta, dar cel mai important este ca are un gra..
20 Mar Despre aeromodelele din balsa de la The Vintage Model Co
andrei 0 306
Compania The Vintage Model Co este situată într-un pitoresc mediu rural din Marea Britanie. Spatiul de productie este un atelier plin cu sute de kituri de aeromodele în cutie, materiale de constructie..
19 Mar Manualul aeromodelistului începător
andrei 0 403
Instrucțiuni de pregătire pentru zbor a modelelor din balsa cu bandă de cauciucPasul 1: Primul test de planareEfectuați testul pe un plan drept.Corectează picajul crescând unghiul de incidență al arip..
15 Mar Ateliere creative la tine acasa!
andrei 0 189
Da, se poate si este foarte simplu. Este pentru copii, dar si pentru adulti. Este despre istorie, indemanare, educatie tehnica, creativitate. Puteti sa petreceti ore minunate alaturi de copii. Nu este..
14 Mar Foloseste kiturile de construit in teambuilding!
andrei 0 152
Scopul unui team building este de a îmbunătăți funcționarea și coeziunea unei echipe, de a clarifica rolurile și responsabilitățile membrilor săi și de a crește potențialul fiecăruia, de a dezvolta re..
08 Mar Unelte și truse Modelcraft
andrei 0 295
Uneltele speciale pentru modelism sunt importante pentru constructia kiturilor, in special pentru navomodelism sau aeromodelism. Acum Atelierul de Modelism comercializeaza atat unelte Modelcraft cat s..
04 Mar 6 motive pentru a începe să construiești
andrei 0 210
De la mașini radiocomandate, navomodele, aeromodele, machete arhitecturale și până la simboluri ale culturii pop moderne precum Millenium Falcon, există o multitudine de proiecte pentru a construi mod..
26 Feb De construit, pentru copii
andrei 0 756
Lucrand la acest proiect impreuna cu cei mici, veti avea ocazia sa parcurgeti aceleasi etape de constructie ca si in lumea reala pentru a ridica un adapost pentru cai. Kitul de construit va permite sa..
26 Feb Este mai ușor decât ai crezut
andrei 1 686
Construiește singur un navomodel. Asamblează macheta pas cu pas și bucură-te de această experiență unică!Nu trebuie să fii modelist experimentat pentru a construi. Kiturile noastre au toate materialel..
24 Feb Construiește în miniatură, cărămidă cu cărămidă, castele medievale
andrei 0 440
Kiturile folosesc mini-blocuri din piatră sau piese din cărămidă smălțuită pentru acoperiș. Conțin toate materialele necesare pentru a construi macheta, inclusiv adezivul. Tehnica de construire este a..
20 Feb Construiește pas cu pas
andrei 0 567
Aedes Ars a dezvoltat sisteme de constructie foarte asemanatoare celor originale, reusind sa creeze o gama impresionanta de reproduceri la scara ale unor constructii renumite. Kiturile contin toate ma..
Afişare 1 - 12 din 16 (2 pagini)