Noutățile Atelierului RSS Feed

20 Mar Despre aeromodelele din balsa de la The Vintage Model Co
andrei 0 8
Compania The Vintage Model Co este situată într-un pitoresc mediu rural din Marea Britanie. Spatiul de productie este un atelier plin cu sute de kituri de aeromodele în cutie, materiale de constructie..
19 Mar Manualul aeromodelistului începător
andrei 0 15
Instrucțiuni de pregătire pentru zbor a modelelor din balsa cu bandă de cauciucPasul 1: Primul test de planarEfectuați testul pe un plan drept.Corectează picajul crescând unghiul de incidență al aripe..
15 Mar Ateliere creative la tine acasa!
andrei 0 16
Da, se poate si este foarte simplu. Este pentru copii, dar si pentru adulti. Este despre istorie, indemanare, educatie tehnica, creativitate. Puteti sa petreceti ore minunate alaturi de copii. Nu este..
14 Mar Foloseste kiturile de construit in teambuilding!
andrei 0 14
Scopul unui team building este de a îmbunătăți funcționarea și coeziunea unei echipe, de a clarifica rolurile și responsabilitățile membrilor săi și de a crește potențialul fiecăruia, de a dezvolta re..
08 Mar Unelte și truse Modelcraft
andrei 0 60
Uneltele speciale pentru modelism sunt importante pentru constructia kiturilor, in special pentru navomodelism sau aeromodelism. Acum Atelierul de Modelism comercializeaza atat unelte Modelcraft cat s..
04 Mar 6 motive pentru a începe să construiești
andrei 0 67
De la mașini radiocomandate, navomodele, aeromodele, machete arhitecturale și până la simboluri ale culturii pop moderne precum Millenium Falcon, există o multitudine de proiecte pentru a construi mod..
04 Mar Cauți un cadou?
andrei 0 37
Dacă ești în căutarea unui cadou, îți dăm câteva idei. Dacă este un cadou pentru un modelist pasionat despre care știi sigur că a mai construit o machetă, atunci este puțin mai complicat. Poți să ne d..
26 Feb De construit, pentru copii
andrei 0 606
Lucrand la acest proiect impreuna cu cei mici, veti avea ocazia sa parcurgeti aceleasi etape de constructie ca si in lumea reala pentru a ridica un adapost pentru cai. Kitul de construit va permite sa..
26 Feb Este mai ușor decât ai crezut
andrei 1 513
Construiește singur un navomodel. Asamblează macheta pas cu pas și bucură-te de această experiență unică!Nu trebuie să fii modelist experimentat pentru a construi. Kiturile noastre au toate materialel..
24 Feb Construiește în miniatură, cărămidă cu cărămidă, castele medievale
andrei 0 191
Kiturile folosesc mini-blocuri din piatră sau piese din cărămidă smălțuită pentru acoperiș. Conțin toate materialele necesare pentru a construi macheta, inclusiv adezivul. Tehnica de construire este a..
20 Feb Construiește pas cu pas
andrei 0 145
Aedes Ars a dezvoltat sisteme de constructie foarte asemanatoare celor originale, reusind sa creeze o gama impresionanta de reproduceri la scara ale unor constructii renumite. Kiturile contin toate ma..
18 Feb Mai mult timp pentru hobby!
andrei 0 213
Wargames? In general se numesc jocuri de strategie cu miniaturi sau figurine istorice. Probabil ca asa s-ar numi foarte correct in romaneste. In engleza se numesc “wargames”. Atentie insa: a nu se con..
Afişare 1 - 12 din 22 (2 pagini)